nej , frida&ebba finns inte längre

du betydde allt för mig.
du var hela min värld.
jag var beredd att lämna allt för dig.
jag var beredd att dö för dig.
vi hade det där som alla vill ha , den där speciella , underbara vänskapen.
sen hände något , någon annan kom in i bilden.
fattar inte du hur jävla mycket hon gjort mot dig ?
hur mycket hon sårat dig ?
hur många gånger du behövt henne men hon fanns inte där ?
jag fanns alltid där , jag sårade dig aldrig , jag älskade dig över allting annat !
men hon kom före.
och neka inte det nu , för du vet att det är sant .
hon kom före ,
på en dag tog hon min plats.
jag dög inte längre.
du fortsatte gå runt som om allt var som vanligt ,
som att inget hade hänt.
hela min värld var krossad.
fattar du hur många tårar som gråtits för din skull?
fattar du hur jävla ont det gör att bli lämnad av den enda personen jag verkligen litade på?
du har inte kämpat ett skit för att våran vänskap ska överleva.
jag trodde dig nu när du sa att du skulle göra allt för oss , verkligen kämpa.
jag måste ju vara dum i huvet men jag trodde dig där i några timmar.
sen visade du än en gång , vem som verkligen betyder mest för dig.
jag ger upp den här fajten nu , jag tänker inte kämpa för ingenting.
vi är ingenting längre , bara minnen.
det går inte att leva på minnen.
därför måste jag gå vidare nu.
gå vidare utan dig och leva mitt liv.
visst , det kommer bli svårt utan dig.
men inte svårare än det var nu , med dig.
det enda jag har kvar att säga nu ,
är hejdå frida .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0